maandag 25 december 2017

Kerstmis

Langs deze weg wil ik jullie allemaal heel graag




wensen.

Geniet van deze dagen, met gezin, familie, vrienden, buren...
Denk ook even aan diegenen die het wat minder hebben, die alleen zijn of misschien wel ziek.

Wij schuiven straks aan tafel bij mijn jongste zusje en haar gezin, waar ook mijn ouders zullen zijn, voor een verrukkelijk kerstontbijt. Ik ben heel blij dat Ben ook thuis is tijdens deze kerstdagen. En morgen zijn mijn kinderen bij ons voor het kerstdiner.
We zullen het vast weer heerlijk hebben.

Ik wens iedereen heel veel moois deze dagen. Geniet er van allemaal,
liefs,
Mirjam

14 opmerkingen:

  1. Heel fijne kerstdagen gewenst!
    Mooi dat je ook even aandacht geeft aan degenen die het extra nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijne dagen met je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen! Zo te lezen gaan jullie een héél gezellige kersttijd hebben. Geniet ervan!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou samen met alle mensen die je lief zijn hele fijne Kerstadgen toe en alle goeds voor 2018.
    groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je lieve wensen. Jij en je dierbaren ook heel mooie en vredevolle kerstdagen toegewenst! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstwens, hele fijne feestdagen.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne dagen met je familie Mirjam, bij mij kunnen ze ook elk moment binnenkomen, ik zie er naar uit, alles staat klaar, dus beginnen maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige Kerstdagen en een voorspoedig en gezond nieuwjaar.
    groetjes, Truus uit Drenthe ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne geniet dagen.....liefs Ria x ❤️🌲

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een beetje laat met mijn kerstgroet, maar hopelijk hebben jullie hele gezellige dagen gehad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat jullie hebben genoten van heerlijk dagen!
    Alle goeds, in alle opzichten gewenst voor 2018

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk heb je fijne dagen gehad! Ik wens je een gezellig uiteinde en een mooi en gezond 2018 voor jou en iedereen die je lief is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan jullie ook fijne feestdagen, een spetterend eindejaar en een fantastisch 2018! Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam