maandag 20 februari 2017

Middagje skiën

Meer dan 10 jaar geleden ben ik een keer een middagje wezen skiën met een aantal vriendinnen, bij de Uithof in Den Haag. Daarna heb ik dat nooit meer gedaan, niet omdat ik het niet leuk vond, maar het kwam er gewoon niet van...

De laatste jaren gingen we telkens in de winter een middag naar de Schaatsbaan in Haarlem, en dit jaar leek het ons leuk om een keer een middag te gaan skiën. Dus mijn zus regelde een les voor ons zeven en daarna zouden we nog een uurtje vrij gaan skiën.

Twee weken geleden reden we naar Snowworld in Zoetermeer en daar begon het uitzoeken en passen van de skischoenen en ski's.



Toen waren we klaar voor de les.


Na afloop van de les hadden we dus ieder een skipas geregeld voor nog een uurtje vrij skiën. Wat hebben we gelachen zeg. Het was echt heel erg leuk om dit te doen.







Het zijn geen geweldige foto's, maar het licht werkte niet mee...

Ik denk dat we volgend jaar weer naar Zoetermeer gaan...

Fijne dag,
liefs,
Mirjam

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. En .. geen blessures?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Marja, helemaal geen blessures. Alleen een beetje beurse schenen, want we zijn die skischoenen natuurlijk helemaal niet gewend, laat staan de houding die je aanneemt als je zulk schoeisel draagt.
      Nee, het smaakte echt naar meer.

      Verwijderen
  2. Wat leuk....goed bezig !...liefs fijne week Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sportieve en gezellige bezigheid om de zondag door te komen.
    Weer eens iets anders dan schaatsen.

    Fijne (blog)week,
    lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij durft. Het ziet er wel geweldig uit. Wij moeten in beweging blijven is wat je de laatste tijd hoort en dat is bij jou goed gelukt en gezellig ook nog.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, Mirjam. Ik organiseerde het vaak voor de personeelsvereniging van mijn werk, ook in Zoetermeer. Wat hebben we daar een lol gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh geweldig Mirjam, ik hou zo van skieen en nog maar 3 nachtjes slapen en dan mogen wij weer een week genieten in de sneeuw. Niet alleen het skieen vind ik geweldig maar gewoon al in de bergen zijn, de sfeer die er is, de stilte van het witte enz enz.... Vanuit ons huis kan ik snowworld bijna zien en toch komt het er bij ons ook maar zelden van om te gaan. Toch maar eens doen in de toekomst.
    Groetjes Coby (cbcosycot IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit zeg! Ik heb nog nooit geskied. En nu het lente wordt spreekt het me ook wel iets minder aan moet ik bekennen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om even proef te skiën
    Hebben we hier ook gedaan met de kleinkinderen.
    Volgende week in het echie We gaan met 86 mensen in 2 bussen Meeste vrienden en kennissen een week naar Trentino. Leuk omdat zo met familie te doen Ook op snow world is het heerlijk. Een skileraar daar vandaan gaat een weekje mee. Jullie lekker oefenen kan je volgend jaar ook.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef...dat zou niks voor mij zijn! Ik zou het niet durven...stoer van je hoor!
    Nu heb ik ook niks met wintersport, dat scheelt...
    Maar wel leuk om dat met de hele familie te doen!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Om dat zo met z'n allen te doen. Gezellig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat ziet er wel heel gezellig uit. Ka mij voorstellen dat dit heel leuk is om met zijn allen te skiën.

    groetjes en een fijne stormachtige dag. Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soooo dat je dat durft! Super stoer, en wat leuk om dit met z'n allen te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om dit samen te doen. En een voordeel... op deze lokatie ligt altijd sneeuw ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er gezellig uit zo met z'n allen. :-)
    Ik heb nog nooit geskied, lokt me ook niet zo.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam